Mini GP

 

 

Od sezóny 2016 dojde vzhledem k opakovaným stížnostem a návazných kontrolách a správních řízení ze strany Krajské hygienické stanice Pardubického kraje a Města Vysokého Mýta ke kontrolám měření hluku.

Proto budou účastnící všech akcí pořádaných na Autodromu náhodně měřeni a při překročení předepsaných hodnot pro jednotlivé sportovní disciplíny uvedené v ročenkách Federace automobilového sportu AČR a Federace motocyklového sportu AČR a porušení obecných předpisů platných pro ČR dle § 12 odst. 1 a 3 a přílohou č. 3 částí A nařízení vlády č 272/2011 Sb., o ochraně zdraví vyloučení před nepříznivými účinky hluku a vibrací, vyloučeni z akcí či jízd, bez nároků na jakékoli refundace. Ostatní dopravní prostředky musejí splňovat technickou kontrolu a homologované výfukové potrubí pro běžný provoz na pozemních komunikacích.

DZ

Zatím není uložena žádná další událost.

Závody Mini GP (závody malých silničních motocyklů) vzniky na počátku devadesátých let, původně jako Simson cup, jehož zakladateli byli Zbyněk Havrda a Karel Březina. V roce 1995 se tento šampionát přeměnil na Evropa 50 s dvěma novými třídami padesátek automatů a řadiček. Na přelomu tisíciletí pak přišla nová rychlejší kategorie sedmdesátek, ke které se později připojila i seniorská třída osmdesátek. V posledních letech pak proběhla nejvýraznější změna v nejmladších žácích, kde se z automatů přešlo na řadičky a povoleny jsou i čtyřtakty. Od sezony 2013 se také vyhodnocují zvlášť 4T stroje Honda jako Honda NSF 100 cup.

 

Ke stažení

Události

Zatím není uložena žádná další událost.

mapa okruhu

Informace o závodní trati:

Délka: 1 142 m
Délka startovního prostoru: 140 m
Délka rovinky do první zatáčky: 70 m
Šířka: 8 – 12 m
Převýšení: 11 m
Směr jízdy: po směru hodinových ručiček
Max. počet motocyklů v závodě: 25
Max. počet motocyklů v tréninku: 30
Povrch: asfalt
Držitel traťového rekordu:  
Čas nejrychlejšího kola:  
Datum: